Drahá.....

21. 12. 2014 0:31:31
aneb vzpomínka na Shortymana, na malého muže a jeho maličkou, které dal do vínku bůh možnost, že jej ovlivnila natolik, že pro ni psal a hrál takovéto písně.

Vlak do stanice tebe – vzpomínka na Shortymana

Moje drahá,

Už je to tak,

Marná snaha

vyjel můj vlak

Není to drak,

však

Roste jak mrak,

rovnou do oblak

ale nemíří do stanice nebe,

Myslím, že míří do tebe

Já vřu, přitom to zebe

A On stále jede a jede

Jinak to ani nedovede

Je ti blíž a blíže,

a ty hned víš, že

Už ho nezastavíš,

a on je blíž a blíž

tak copak?

Není to žádný motorák

Ba ani žádný lomcovák

Je prostě, jaký je,

Je jen, když ožije

Je jen můj, tak jej měj ráda

Jede ti dát kousek něžnosti

Ať se ti v těle rozhostí

Pocit klidu,

snad mám tu vinu,

že se rozjel právě,

když se k tobě vinu

dej mi víc šancí v stanici tvého klínu

protože, už není pokryt ledem

On už jede, jede, a jede

a nejde zastavit

Je jako má láska

Můj pocit pro tebe

mám jej uvnitř

a ten ven vyjede

jedině

když mi dáš šanci...

Však co to? Brána?

Tady?

Tady má končit má dráha?

Ne, jen Moje drahá,

se stále zdráhá...

Dovětek : Mám rád Jazz, a když hrál tento maličký muž svou píseň, myslel jsem vždy na to, že každý má svůj pocit, ze kterého mu vyvěrá ta nálada, do které vkládá svůj text a svou hudbu. Textu nemusíte rozumět, kolikrát vám to řekne hudba, ale přesto jsem si k jeho nejkrásnější písni dovolil malý překlad, jak jsem jej cítil já. Určitě to není text, který psal pro svou maličkou, a kdybych byl bůh, oživil bych jej, aby mi to prozradil, ale to já nejsem. Tak aspoň co cítím já k ......

Autor: Jaromír Veverka | neděle 21.12.2014 0:31 | karma článku: 6.57 | přečteno: 415x

Další články blogera

Jaromír Veverka

Neteče nám náhodou do bot? Inflace, Ekologie, Zelený úděl, El. energie. Není toho už moc?

Málokdy a málokdo dnes věnuje poznávání okolí takovou péči, jako naši předkové, byť se zdá, že jsme dnes dál než kdykoli před. Oni totiž věděli co my dnes nevíme. Hledáme v Googlu a pohled na mraky nám už nic neříká, atd. atd.

31.12.2021 v 7:59 | Karma článku: 25.36 | Přečteno: 503 | Diskuse

Jaromír Veverka

Znásilnění "národa" nad kůží ... jsem pro všemi deseti ... já na to mám.

Muži vs. ženy, Janeček vs. kultura, soudci vs. obžalované! Kdo je tu vlastně znásilňován? Kdo za co může? A kdo to kdy pochopí?

30.11.2021 v 8:08 | Karma článku: 4.59 | Přečteno: 137 | Diskuse

Jaromír Veverka

Praha 22.2. 2022 - "A s krizí přišly slzy"

Je 23.2. 2022 ve všech českých denících na prvních stranách je obrovský nápis: „Apokalypsa v ČR, kterou kdysi předpověděl Gen. A.Š., se včera roztočila na plné obrátky. Pojďme si projít včerejší smrtící den v našich ulicích.“

12.11.2021 v 9:09 | Karma článku: 18.25 | Přečteno: 602 | Diskuse

Jaromír Veverka

Chcete vědět co znamená datum 22.2.2022? Že by ekonomickou krizi?

Poznáváte tento dotaz? "Co je nejhorší pro naše hospodářství?" Ano, to nám bylo předkládáno, když jsem byl mlád. Odpověď tenkrát byla: "9madelinek a jeden ekonom." A odpověď dnes po 50letech: "9ekonomů a jedna mandelinka"

6.11.2021 v 7:59 | Karma článku: 20.10 | Přečteno: 5293 | Diskuse

Další články z rubriky Kultura

Dita Jarošová

Uchazečky konkurzu na ředitelku /povídka/

Všechny tři postupně hledaly kongresovou místnost, až skoro bez toho "s", dveře měla čísla, která však v pozvánce nestála. A tak trochu zoufale korzují po chodbách bez informačních cedulí odchytávají všemožné i domnělé úředníky .

28.3.2024 v 9:45 | Karma článku: 6.57 | Přečteno: 196 | Diskuse

Dita Jarošová

Burešův Maelström ?

Všichni máme v paměti telefonní aplikaci Bez Andreje. Funguje dosud? Kupujete anebo využili jste ji někdy v minulosti? Už její pouhý výskyt nám v podstatě oznamuje, že bude přetěžké vyhnout se výrobkům právě z této stáje...

27.3.2024 v 9:50 | Karma článku: 11.28 | Přečteno: 309 | Diskuse

Richard Mandelík

Jeden podařený slavnostní koncert k roku české hudby

Koncert až na dvě zajímavé výjimky vokální a celý věnovaný památce české skladatelky Slávy Vorlové (1894—1973)), tudíž dnes užito jen její hudby a občas i textů.

25.3.2024 v 7:00 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 45 | Diskuse

Ladislav Kolačkovský

Rytíři Sacher-Masochové v Praze, c. a k. úředníci a milostné vášně

Na Olšanských hřbitovech je hrobka rytířů Krticzků von Jaden. A tam odpočívá i vlastní sestra slavného Sachera-Masocha, díky němuž vzniklo slovo masochismus. Barbara von Sacher. O rodu rytířů Sacher-Masoch a Krticzků.

24.3.2024 v 19:47 | Karma článku: 17.84 | Přečteno: 345 | Diskuse

Pavel Král

Spravedlnost

Po přečtení tohoto příběhu bych mohl jen poznamenat, že spravedlnost je v Božích rukou. A tím by bylo celé téma vyčerpáno. Ale já bych rád spolu s vámi uvažoval o potřebě spravedlnosti v širších souvislostech. A k tomu bych rád...

24.3.2024 v 13:00 | Karma článku: 4.43 | Přečteno: 117 | Diskuse
Počet článků 49 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1050

aktuální společenská dění aneb zdá se vám, že je vše v (ne)pořádku? Možná chceme od života víc, než mu sami dáváme.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...